Vad hände ?

Min äldsta unge fyller 21 år idag !!


Det gick så fort, från att vara ett lite knyte på 3,4 kg och en vecka för tidig, tills nu 183 cm lång och några kilon tyngre.,,
Jag hann inte riktigt med. 

Njuter varje dag som jag får har dig hemma Även om jag förstår att dagarna eller åren blir mindre men så är livet. 
Det kan inte vara alltid lätt att vara äldst i skaran av systrar. ;)

Som mamma tänker man alltid och undrar om man har prioriterat rätt, sett och hört varenda unika unge i syskonskaran det är svårt att räcka till och jag har verkligen gjort det yttersta för att det ska vara så men jag har säkert missat lite....

Grattis grattis till dig E!! 
Med sång och presenter ska vi fira dig idag och i helgen med släkten. 
Hoppas att dagen din blir fin med lite skönsång i högskolan, så där lite  lagom "pinsamt "

Puss på kinden och kram runt halsen 
Älskar dig❤️