Längtan

Måndag och start på veckan. 

En sväng på sjukhuset på fm och sedan träning med lilla E på gymmet.
Ovanligt mycket folk men vi tränade lite senare också och där mötte vi även min storasyster som har även börjat att träna. 
Nästan hela familjen är där nu👌🏻

Jättekul !!
Nu har jag fått mina dokument , äntligen så imorgon åker dessa papper iväg till dem personerna som jan hjälpa mig att mitt liv blir lite bättre ekonomiskt 😅
Håller tummarna och tårna för säkerhetsskull. 
Jobbade helgen och det var bara roligt med massor av köpsugna kunder som provade hej vilt. Dagarna gick jättefort och jag hade sååååå ont i fötterna när jag kom hem. 
Imorgon ledig men ska storhandla med MR R så det är klart i 14 dagar , så himla skönt att ha det fixat. Inge tjafs om vilken mat det är som ska lagas eftersom önskemål från alla är välkomna ❤️

Puss och kram