Skrapar upp

Resterna av det mesta. 

Låg lite efter med intyg till försäkringsbolag och fk men nu är jag ikapp och nu "sitter " man och väntar på svar och är beredd att överklaga igen eller förklara bättre...

Träningen går bra och jag har kännt mig redan lite starkare i benen fast idag var det tungt att gå till bilen efter träningen. 
Körde mycket ben och rumpa, och då blir dem lite tunga för att sedan bli starkare.
Det ska inte vara för "lätt" eller hur ?

Träning är ju någonting som jag kan påverka till något positivt :)
Det känns bra i hela hjärtat, det är så mycker i min omgivning som jag INTE kan påverka och det gör ont man går i omkring och bara ser när det rasar och "acceptera"läget ? 
Nej jag vet inte om det är den rätta vägen ...
Jag funderar och funderar på det ofta. 
❤️

Idag är det min barndomskompis födelsedag, jämn siffra och hon bor i USA och hon kämpar hårt med sin cancer som en dag kommer att ta över henne...
Jag gav henne en stjärna i himlen som jag döpte efter henne, så hennes stjärna kan lysa över mig/oss och jag känner hennes närvaro. Bästa B jag önskar att jag kunde krama om dig, Cyberkram ❤️