Trött

Otroligt trött men vad hjälper det ?

Inte ett dugg det finns inte tiden att sätta sig på rumpan utan jag kör på. 
Vid stress och oro kommer mitt eksem tillbaka , tänk att kroppen är funtad så. Lägger på salvan och blundar, snart är det borta ...


Har börjat tränat igen, bröt ju armbågen början på sommaren och efter det kom jag inte igång.....
Tyckte det var så roligt att vara på plats igen och självklart tog jag i för mycket så jag har haft träningsvärk i hela kroppen , kunde knappt skratta. Haha snacka om att man får börja från ruta ett igen.
E och vi föräldrar var på sjukhuset igår och pratade om veckan som har varit, lite ändringar men han tycker att E är otroligt duktig och ansvarsfull men också en människa och inte en robot. 
Han pratar mycket om psyket att det är viktigt att man lyssnar eller märker att man är ledsen eller arg. 
Vi är otroligt nöjda med teamet.
Dreamteam så att säga.

Skillnad för mig när jag får jaga min neurolog för att få två underlag skrivna sedan oktober .....
Har man patienter har man ett patientansvar man kan kan inte"bara " forska. Grrrr så irreterad på henne.
Har några dagar till nästa vecka och sedan slutar min fantastiska mssjuksköterska som hjäper mig att vara min röst och ben.
Det är nog med skit just nu


#1 - - Catharina:

Kram ❤️

Svar: ❤️😘
Fröken Ms