London

Semester !!!

 
På Nya äventyr och denna gång London. 
Vi bor i Notting Hill där vi har bott tidigare och tycker om platsen. 
Älskar dessa vita hus och nånstans ska filmen "Notting Hill" spelats in och jag ska försöka lista ut vart ;)

Hände en tråkig sak på planet hit, det var ett möhippegäng som skulle fira i London och på planet var det en av tjejerna som vart så dålig att hon fick syrgas och kunde knappt gå själv...flygpersonalen ropade ut om det fanns sjukpersonal på plats och det kom två stycken som hjälpte till.
Innan vi fick kliva av kom en läkarbil och hjälpte henne. 
Vilken början på resan, stackars tjej och blivande fru.

Vi har varit lite på stan redan och nu är vi på  hotellet och vilar lite för att sedan gå ut och äta. Tänker också på det här med terrordåden och jag märkte själv att jag tittade en xtra gång när vi stod i tunnelbanan. Vi såg även tungt beväpnad män på stationerna och då menar jag inte en liten pistol utan det var STORA saker.
Kände mig genast lite tryggare men det kanske är falsk trygghet ?

Ha det fint!!