Sista natten

Med gänget i London . 


Det känns alltid tråkigt att åka hem men jag vet att jag kommer tillbaka någon gång och då till samma hotell, det är så himla mysigt område och jag älskar trappan och platsen vid fönstret i matsalen men den här gången har jag inte haft chansen att få äta min frukost där. Alltid upptagen, kom igen imorgon är det ju min sista chans :)
Allt har ett slut och vi har ju hunnit med så mycket: shoppat, ätit gott, fikat, druckit roliga shaker, linbana, japansk park, brittiskt museum, sightseeing, musikal och framför allt varit tillsammans. Det är det bästa. Vi som familj har haft fantastiska resor ihop och därmed minnen.

Vi har ju då tyvärr även varit på sjukhus med MR R, andra dagen här pga att hans knä gav upp totalt (efter tre operationer)och vi uppsökte akutvård. Han fick kryckor och vi får fortsätta att söka vård när vi kommer hem. Så han har varit på hotellet mest men varit med på vissa saker nu på slutet.
London är inte handikappvänligt alls, bara trappor och man åker ju tåg till allt. Smidigt om man är frisk i benen. 
Så det blir akuten igen när vi kommer hem.
Så typiskt oss , det här med flyt är inte våran grej ...

Skriver när jag kommer hem. ❤️