Söndag

I all ära , dagen började med lite fint väder. 

Åt helgfrukost: Hallonkräm med mjölk och två rostade smörgåsar med ost . Sedan kaffe med mjölk !!! Enkelt men så gott.
Tänkte sitta ute men det blåste så mycket att jag höll på flyga med ....

Lystnade på pod med Wahlgren och Wistam, haha jag har börjat lyssna på pod, yngsta E har visat detta sätt att höra på en massa prat om ditt och datt och jag älskar det, så himla roligt och avslappnande. 
Det bästa jag vet är att höra på pratprogram, kan vara att jag älskar att prata själv men ingen lyssnar frivilligt ..;)
Dessa får ju till och med betalt för att prata. Otroligt lyxigt !

Sedan hade jag en utmaning som jag utmanade mig själv med och det var att gå upp för Hammarbybacken, den är jättebrant och då menar jag brant och jag har åkt förbi den år efter år och nu var det dags. 
Jag, yngsta dottern och äldsta sonen gick upp för den idag och jag kan säga att när jag stod där nere och tittade upp tänkte jag att det här går galant men under tiden uppför backen kände jag mjölksyran i benen. 
Klarade jag det ??
Japp det gjorde ja. Trumvirvel för oss. 
Tänker göra om det och då i ett annat tempo och förhoppningsvis två varv eller gå  en längre slinga men som är inte lika brant men jag är som jag är : Går upp för det brantaste på en gång , det ska inte slösas någon tid här inte :)

Kram denna söndag