Grattis

Firandet fortsätter och idag är det pappas födelsedag !!


Det firades med middag, tårta och present. Min pappa tycket inte om att vara i centrum  men fick skönsång ändå. Jag såg ändå att han "njöt" av att bli uppvaktad iallafall lite...
Pappa tycker mer om att ge än att få så det här med presenter är ju då svårt men vi lyckades (tror jag) att överraska honom med en tavla över Leksand. Hans älskade landställe med rötter av hans pappa och hans pappa osv ❤️
Så det finns djupa känslor med den platsen, har själv många minnen därifrån sedan jag var liten och platsen ger mig ett lugn och en plats att andas. 

Så grattis pappa, stort grattis på dagen din. 
Sentimental och bladder tycker du inte om men du betyder mycket för mig och har alltid ställt upp för mig och andra. 
Du finns alltid där❤️