Ny dos

Då sitter man här då igen ..


Min "cocktail"är nu insatt och nu väntar jag att droppe för droppe ska sätta ny energi i min kropp. Känner mig lite trött men tacksam över att jag har min broms som ändå gör att jag fungerar i vardagen för framtiden vet jag inget om. Liksom DU fast jag har en sjukdom som gör att mitt liv är annorlunda. 
Annorlunda behöver inte vara negativt men sjukdomar är inte positiva hur vi än vänder på det.
 Idag ska jag få svar på mitt JC prov och jag hoppas att det är negativt fortfarande för annars vet jag inte vad neurologerna bjuder på..
Ett bromsbyte innebär ju precis ett byte av något som har fungerat och det är ju en omständighet att byta och få sin kropp att acceptera och ta emot det nya. Tankarna finns ju eftersom jag har haft min broms nu i 86 doser. Kommer jag att få uppleva 100 doser ? Det ska jag "fira"med tårta isånnafall ❤️

Kram på er