Tiden

Sommartid ... 


Hmmm inte riktigt vad jag önskade att få sova en timme mindre.
Sömnen har varit lite sisådär för E diabetes har "lekt" lite med oss och några nätter har varit tuffa. Känns så hemskt att behöva väcka henne några gånger för att det är för högt eller för lågt...
Fan vad jag hatar diabetes just nu MEN det finns inget att göra utan bara att leva vidare. Hur kan man förlika sig med att hon har fått en livssjukdom och hon kämpar varje minut för att livet ska levas.
Så jävla orättvist. 

Jag har all respekt för alla diabetiker som lever med denna sjukdom. Ni är hjältar allihopa. Ni föräldrar som vakar, räknar, stöttar, torkar tårar och är där varje dag/ kväll. Finner inga ord.
Jag finner min styrka i att se E varje dag att hon går vidare och lär sig mer och mer om sin sjukdom. 
Jag önskar att jag kunde ta skiten ifrån henne, det är väl våran roll som förälder att "skydda" sina barn ? 
Tyvärr gick det inte denna gång ...❤️