Vissa dagar

Ska man inte bara gå upp ...


Sitter på avdelningen och får min cocktail efter fem stick !!
Daaaaa brukar inte tycka att sticken gör ont  men idag var tydligen min kropp verkligen känslig och det var ingen behaglig känsla när det vart stick efter stick. 
Nu sitter den där iallafall och jag ser droppe för droppe faller ner och går in i min kropp, "giftet" förvandlas sedan till hårda soldater som ska skydda det friska..
Stå på er nu mina soldater. 

Lilla E skulle få skjuss idag till skolan men det ville inte våran stora bil, den hade ingen fart att bjuda på utan rullade sakta fram.
Verkstad !!! Dyra pengar ???
Kan summera av dessa två dagar att det blev ingen bra start .

Kram till Er och njut av solen ☀️

#1 - - Mia:

Så tråkig start på veckan. Nu hoppas vi att resten av veckan bjuder på bättre tur.👊🏼✨🌿🌸

Svar: Håll tummarna 👊🏻👊🏻❤️
Fröken Ms