Denna vecka

är snart slut...


Jobbat på men känt mig lite "darrig" i benen och lite tröttare på kvällen ( om jag nu kan bli tröttare ) säger familjen. 
Det kändes otroligt tomt dagen efter begravningen och jag hade tårarna i ögonen när jag tänkte på begravningen och alla intryck , speciellt av E den äldre brodern. Jag hoppas att han hämtar kraften och orken att leva vidare. 
Jag skickade ett kort med en hälsning som jag hoppas " piggar" upp lite. Han hör lite dåligt och tycker inte om att prata i telefonen , tyvärr. 
Alla kämpar på med sitt, det är livet i ett nötskal. 

Imorgon ska jag till frisören och bli fin i håret , lite klipp och bort med några grå så är jag på G inför sommaren. Studentfirande är väl närmast, jag och MR R ska få gå på dotterns studentmiddag med hennes klass.
Vilken inbjudan ;)
 Nu har ju även lite värme kommit, solen är underbar och jag älskar att sitta på baksidan och fnula på livet.
Kram ❤️