En vacker dag

En mycket vacker, varm och sorglig dag.


Men otroligt kärleksfull , så mycket folk som ville idag ta farväl av min pappas två kusiner i Dalarna ...
Två bröder begravdes idag samtidigt och dem lämnade kvar en storebror ..
Hela mitt hjärta krossades och jag hör hans ord fortfarande. 
- tack för allt mina kära bröder !! Sa han högt och tydligt. Så det ekade i kyrkan.

Där står han , lång stilig äldre herre på 84 år som har mist sina "småbröder". Hans tunga grova käpp dånade i marken när han tungt och bestämt slog ner den. Han står ensam framför båda träkistorna och lägger ner en varsin ros.... Han var inte ensam men han kändes ensam och "kvarglömd".
Det var runt 200 personer samlade och det var knäppt tyst. 
Tårarna rinner ner för mina kinder. 
Stackars E. 
Allt det prästen sade om dessa två personer försvann , Det E sade har etsats i mitt minne och jag glömmer aldrig den stunden. 

Tänk vad livet är skört och smärtsamt men ändå vackert..,
Kramar om min pappa som har mist två personer som står honom nära.
Kramar om storebror E. Han är en person som jag tycker väldigt om, en riktig kämpe precis som min pappa ❤️

Vila i frid T och B, jag vet att ni tittar ner när vi tittar upp❤️❤️