Färg

Imorgon uppmuntra er att jag ni bär något oranget, äter något oranget eller målar något i oranget. Behöver inte vara så stort eller jobbigt utan bara något enkelt. 

För imorgon är det MS-dagen !!

Som ni vet insjuknar två personer om dagen i ms, oftast kvinnor i början eller mitt i livet. 
Jag är en av dem och jag vet hur det är att leva med sjukdomen . "Ms med många ansikten". Vi alla är olika och unika men bär en svår sjukdom som är "oberäknelig" den finns hela tiden och helt plötsligt kan den slå ut ens kropp och hjärna totalt. 
Därför är det viktigt att få in pengar till forskning och det finns så många som vill hjälpa till, helt underbart att ni är med oss .

Så imorgon om ni bär något orange , va lite påhittiga och inte blyga så blir jag glad för lite bilder på era kreationer. ;)

Kram och tack för att DU är med mig🍊