Mamma

Mamma betyder så mycket mer än bara ordet MAMMA.


Idag är det morsdag och vi uppmärksammar mamma med en blomma, present, kramar, kort eller frukost. 
Det bästa är ändå att dagligen är vi och våra mammor "vardags hjältar" dem finns där, oroar sig för oss, bryr sig om oss och det finns alltid tid för oss. 
För många är det så men sedan finns det tråkiga och ledsamma historier som att man inte har kontakt med sin mamma eller att mamma finns som ett vackert minne...
Det är ledsamt 💔

Idag jobbade jag men när jag kom hem fick jag en god middag och en mycket fin kopp från Carolina Gynning , det värmde mitt hjärta. ❤️
Viktigast av allt är ändå att inte glömma sin mamma när det är "vardag" ett samtal, en fika, tfn-samtal eller något annat mysigt. 

Så grattis till min älskade mamma, du har varken FB, Instagram eller läser min blogg. 
Du finns där i ur och skur och det bästa är att du är min mamma och mina barns mormor. 

Så kram till alla mammor och mammaänglar ( ni finns med oss).