Farsdag

Grattis alla fina pappor som finns där ute.
Grattis alla fina pappor som finns i himlen. 
En stund att hylla männen som finns ibland oss, det kan vara olika hur det ser ut. Lika många sätt som det finns pappor.❤️ 
Relationen till sin pappa kan också se olika ut. Den kan vara bra eller dålig beroende på vad som har hänt under livet. .... 
*Så grattis PAPPA, grattis till dig. Jag hoppas* att du blir firad ordentligt idag med blommor, teckningar eller något gott att dricka . Det är *DU som är bäst idag. *
Min egen pappa kommer idag med min mamma och vi ska äta silllunch/ brunch. Min pappa tycker att dessa dagar är "dravel "men han tycker att det är roligt att träffas❤️
Det är min pappa i ett nötskal men jag älskar honom iallafall  just för att han är inte som alla andra ... ( envis rackare )därför får han en kaktus som är hårig och Bingolotto , han brukar ha tur iallafall ❤️

Kram på Er❤️ (null)