Fjärilar

lite fjärilar i magen har jag allt...


Imorgon flyger jag till Malmö för att ta del av en kongress och där ska jag bland annat föreläsa. Föreläsa om min resa med Frökenms. Pirrigt !!!
Jag hoppas att jag "sätter" första meningen så att jag känner mig trygg och att det rullar på. Att jag får andras uppmärksamhet och kanske ett leende .Håll tummarna ;)

Min förkylning är kvar men bättre och äter nu sista Antibiotika tbl idag , yngsta dottern har legat nu i några dagar i samma skit så det bara går runt här hemma. 
Dessutom håller vi på att renovera hemma, sakta men säkert går det framåt. Nya soffan har kommit men vi har inte blivit av med våran gamla. Människor ringer och sedan kommer dem inte ... Jätteonödigt, både för dem och oss. 
Nu önskar jag er alla en jättehärlig helg, kanske lite sol åt något håll men framför allt önskar jag er en FRISK helg ❤️

#1 - - Lotta Törndahl :

Hej Malin,
Du är en riktig fighter kände jag när du berättade din MS historia. 💖 Tack för du kom💖 Du inspirerade många av oss att "never give up". 😊 Fortsätt med det! Det är du en mästare på. 😀