Armband

Otroligt roligt att få berätta att vi fick en större beställning på armband. 
Norra Bohuslän neuroförbundet har beställt av oss armband för att dem ville uppmärksamma ms -dagen den 31 maj. 
Så fantastiskt fint och viktigt att vårat budskap går fram och att det blir pengar till forskning. Vi tackar så mycket. Det blev lite vackrare runt omkring oss. Fick göra en xtra beställning på dem orange pärlorna eftersom det är ms färgen. 
Så nu har vi att göra men det är bara roligt , så roligt ! 
Idag var jag och träffade Maria Montazami och mina bloggvänner , alltid så roligt att ses. Marias man Kamran var med och han är lika trevlig som alltid. Straxt innan jag fick min ms diagnos började jag läsa Marias blogg och sedan dess har vi haft kontakt  och det var 2010. Jag är lycklig lottad att under min ms resa träffat underbara människor och jag har fortfarande kontakt med många av dessa. 
Det är att våga att utmana sig själv och ta plats. Lyfta blicken och säga hej. Man ser så mycket om man lyfter blicken. 
Finns så mycket vackert att se och underbara människor att träffa.  (null)


#1 - - Kristina F:

Fina fina du ! Fortsätt skriva så underbart som du gör . Tycker så mycket om att läsa det du skriver. Kramiz Kristina F

Svar: Tack snälla du för dem orden 💞🙏🏻💞 kram till dig💞
Fröken Ms