Broms och ms

Tidig morgon och jag började dagen med sjukgymnast pga diskbråck i nacken. 
Diskkotorna C5-c6 c6-c7 är som krånglar.
Fick reda på att domningar i arm och hand kan ha en förklaring och det är att nerverna är delvis klämda. Har ofta ont i nacken och får en sånn trötthetskänsla i axel och nacke. Fick akupunktur och hon tryckte på vissa ställen som kändes ".hårda" . Kändes väl ok men jag hade tänkt mig mer massage. Det hade varit underbart ! Men nej. Jag får ge det en chans till sedan får jag se om jag går vidare eller om smärtan, diskbråcken och jag får hänga ihop liksom jag och min MS. 

Sedan åkte jag fyra våningar upp och väntade på min "cocktail ". Det var lite stressigt för sköterskorna för jag fick vänta en stund.           Sedan hade min sköterska en överraskning, yeeeh tänkte jag och sedan såg jag var det var och då blev det en besvikelse : tester och lämna blod. .. 
-inge höjdare va ? 
-nope men har jag något val ? Nej då kör vi. 
(null)