Sorg

Vilka fina fantastiska artister som har lämnat oss...

 
Jerry Williams min svärmors idol, dem rockar väl järnet nu tillsammans i himlen och sedan nu i veckan Lill-Babs. 
Läste ju för några veckor sedan om att Hon hade åkt in på sjukhus men trodde väl aldrig att hon inte skulle få lämna sjukhuset som en ängel ...
Jag sa det hemma : undrar om hon visste hur stor hon var ? Jag tror inte det, hon syntes, sprudlade av värme och kärlek och hennes kramar var nog så där härliga och hjärtliga. Mycket ledsamt ....             visst är livet som det är , vi alla ska ju den vägen varandra MEN jag har så svårt för döden, den eviga sömnen. Jag hoppas ju på att det finns något annat sedan vi lämnar jordelivet men det är ju ingen som vet och vi får väl aldrig ett svar på detta. Vi får veta sedan....
 Vila i frid fina Barbro och Jerry ❤️
Idag är det dessutom ett år sedan terrordådet hände i Stockholm  , jag har följt det idag på teven och minnet av bilden på Ebba 11-år etsar fast sig på näthinnan . Så söt och ung, hela livet framför sig. Vilken smärta föräldrar går igenom och självklart dem andra människorna som brutalt dödades och skadades pga av en terrorist. 
Jag känner sån avsky för denna mannen. Vi åkte ju in till stan dagarna efter och lade blommor på platsen och jag kommer ihåg denna tystnad och sorg , nästan att man hörde skriken av människorna som hade befunnit sig där. Jag kunde inte riktigt ta in att det hade hänt fast jag bara egentligen som alla andra väntade på att det skulle hända .....

Finner inga ord till detta ❤️
Vila i frid👼 (null)