100

Inte 100 år 
Inte 100 dagar 
Inte 100 bullar 
Utan 100 doser av TYSABRi idag !! 
Vet inte om jag ska skratta eller gråta. 
Jag har haft tysabri sedan februari 2011, inte JC positiv och därför får jag nog fortsätta med denna broms. Jag trivs med den också och tycker att jag fungerar bra på den. Jag hade rebif vid debut av min ms men den var för "svag" för mig så neurologerna beslutade att ta in hela militären in i min kropp istället och det var ett bra beslut tycker jag för jag piggnade verkligen till. 
Så kommer det inget bättre på marknaden för mig så vill jag fortsätta med denna trots att jag har mina funderingar vilka baksidor denna broms jag har. .. 
Det är ju inte hallonsaft jag får i mina vener det förstår ju vem som helst och jag vet att dem har koll så pass bra koll att man gör tester, blodprover,Mr  men räcker det ?
Men åt andra sidan: vad finns det annars ? 
Åkte förbi mina föräldrar efteråt och där möttes jag av hembakat, min mamma hade bakat hemgjord äppelkaka med vaniljsås. Så himla gulligt och omtänksamt. 
-idag ska vi fira eller vad säger man ? Du kämpar du med ditt❤️-at. 
 Min mammas livsglädje och omtanke är något jag hoppas att jag orkar ha när jag är 85 år som hon nu ska fylla. Tack mamma ❤️ (null)

(null)