God jul

Önskar er alla en riktig GOD JUL som innehåller allt som ni önskar. 

Vi fick snö iallafall här i Stockholm, ligger så fint på marken och det lyser upp lite i mörkret. Fast vi går nu mot ljusare tider. 
Var på kyrkogården idag och tände för mina nära och kära som inte finns med oss idag men för alltid i mitt hjärta. En sån fridfull plats och en tystnad som är slående. En plats som jag själv vill ligga på när det är dags ....
Det finns en gång på kyrkogården som är otroligt vacker oavsett om det är vinter, vår, höst eller sommar. "Livets gång"som jag kallar den , den vägen går till dem flesta platserna. Stannar upp varje gång när jag är där. 

Nu är det uppesittarkväll och vi är laddade med Bingolotto, lite godis, frukt och ska försöka hålla mig vaken ... 

God jul på er allesammans 🎅🏼🤶🏻och en massa kramar till er från mig.  (null)