Gott nytt år !

(null)

Tack för det här året mina kära läsare och vänner. 
Tack för att ni har stöttat oss med pepp och att ni köpte våra armband. 
Tack vare er kan jag skänka en summa idag till neurogåvan Frökenms. (Ni får kika in under dagen för att få se summan )
Tack för allt ❣️
Idag är det nyårsafton och faktiskt våran bröllopsdag, 21 år tillsammans och 25 år som förlovade. Herregud vad tog tiden ivägen....
Vi som är så "unga". 
Året som har varit har innehållit många tunga stunder och saknad över att ha förlorar någon man tycker väldigt mycket om. Stunder av sjukdomar och insikt åter att livet bjuder på överraskningar. Det har även innehållit resor, upplevelser och skratt men under 2019 vill jag ha ett annorlunda år. Det är inget som bara kommer utan man måste skapa det själv. Så vi får se under dem här 365 dagarna vad jag hittar på, året är som ett vitt papper: blankt och tomt. Jag hoppas att ni är med mig under detta år, det värmer mitt hjärta otroligt mycket. 
Så GOTT NYTT ÅR till er från mig, hoppas och tror att ni alla får en härlig kväll. 
Puss och kram .