Grattis

Hurra hurra för stora E idag, 22 år och det känns ofattbart att jag har så stora barn eftersom jag känner mig inte själv så "gammal". 

Som alla mammor kommer man ihåg sina förlossningar både med smärta och lycka, EN obeskrivlig känsla att efter timmar med en smärta och sedan kommer den lilla upp på magen och det jobbiga är som "bortblåst". Fantastiskt att jag har varit med om det tre gånger. 
En riktig gåva ❤️
Idag blir det middag ute, Tapas resturang Pinchos ska bli så mysigt att vi äter ute. Jag hoppas att Du även under dagen får lite grattis och hurra av dina vänner.  Till dig E vill jag säga att jag är stolt och glad att du är du och jag hoppas och tror att du når dina drömmar. Du vet var vi finns om du behöver oss, jag är så stolt att få vara din mamma. 

Puss och kram på födelsedagen  (null)