Träning

Nu har jag kommit igång med träningen och yogan ordentligt. Känner att yoga energy är så rolig och jag utmanar min kropp varje lördag som går. Men det finns mer med yogan som jag vill lära mig och jag vill veta hur jag ska gå vidare med det. 
Utveckla min träning så att säga.

På fredag ska jag ju träffa en ny neurolog som ska vara med mig i tre år inför den här studien som jag ska vara med på och jag hoppas att hon vill hjälpa mig och inte säger att jag ska vara "nöjd" med det jag kan göra och inte ha så höga mål .....

Mina mål är det som gör att jag orkar träna och att jag går upp på morgonen. Känner mig rätt ensam i det hela, har ingen direkt någon som jag kan dela det med. Alla har så mycket med sitt och är inte i samma situation som jag är i. 
Därför hoppas jag att hon vill vägleda mig och inte släcka min längtan till att bli starkare och uthålligare. Att må bra inre är lika viktigt som att ha rätt medicin . Psykisk och fysiks hälsa tar varann i handen . 
(null)

#1 - - Mia:

Hej! Hoppas du får ut något bra av studien. Jag känner igen mig i det där du skrev,att man känner sig ensam i sjukdomen. Ingen annan i ens närhet,vet ju hur det är att leva med den här sjukdomen. Önskar hitta mer ork, så jag kommer igång med träningen. Så jag orkar med mer än bara att jobba o sen vara helt slut. Kram

Svar: Tack för dina rader, det värmer ❤️Jag hoppas att du hittar ork och kraft att på något sätt träna. Det ger så mycket. Styrkekram 👊🏻❤️👊🏻
Fröken Ms