En dos

I mitten av veckan. Årets första och jag känner mig tacksam att det fungerar med Tysabrin fortfarande fast jag är nyfiken på stamcellsbyte ...

Har ni funderingar på detta ? Eller är ni trygga med eran broms ? 
Idag gjorde jag även tester, lämnade blodprov och jc viruset. Lika bra att börja på en gång :)
Pratade även med sköterskan om att jag slutade med hjärtmedicinen som var för min huvudvärk pga jag mådde dåligt av den: orkeslös, yr och väldigt trött. Det påverkade min träning och det tycker jag absolut inte om. Jag vill kunna ta ut mig och utöka min styrketräning men kände att jag slog snabbt i väggen och var helt slut efter bara några maskiner . Så ska det inte vara. Sedan tog jag upp det som hände under MR undersökningen och hon tyckte det var konstigt att man började direkt med kontrast och att det inte alls var acceptabelt att bli behandlad som jag blev . Hon skulle undersöka detta och informera neurologen. Tack fina A. 

Kram till Er  (null)