Snö

Jaha då är den här. Snökaoset!!
Vitt och ljust men så besvärligt innan det lägger sig och sen kan man njuta av det vackra vädret. Sitter i väntrummet medans min pappa tränar. Han opererade ryggen för 1 1/2 år sedan och det är lite tuffare att komma tillbaka pga ålder och resultat av operation men att han tränar och utmanar öder är super!!!
Det är det "lilla"som gör det brukar jag säga. All träning är bra. Oavsett vad man väljer att göra. Go pappa go! 

Vet själv hur tufft det är att komma tillbaka efter att ha landat hårt. Först är man rädd att fronta sin rädsla över resultatet eller domen man får efter att sjukgymnasten har synat en i sömmarna och sedan hitta krafterna att orka utmana sig själv att börja träna med små mål så att man inte sätter för stora mål som är för stunden ouppnåeligt. Hitta en balans och glädje med träningen och gärna belöna sig själv med något man tycker om,

Jag tycker ju om att träna men kan bli frustrerad när jag känner att jag har orken men inte kraften i mina ben. Då blir jag besviken på benen och tycker att dem sviker MEN jag vet också att jag har mina begränsningar och måste "acceptera " det. ...
Svårt, lite att bråka mentalt med sig själv sedan kommer jag nog aldrig sluta att försöka ❤️ (null)