Studie

Tankar på sjukhuset min "cocktail". 

Systern kom in med ett leende och sa : 
-Nu Malin , nu händer det saker. Ohoj tänkte jag, har dem hittat bot eller nån ännu bättre "cocktail " ? 
- Du ska få vara med i en studie !! I 3 år. 
Nu var jag kanske inte lika upphetsad som hon var och jag tänkte att hon försöker sälja in något som nån annan inte ville vara med på ...
Fick ett papper i handen, läste igenom och tackade JA. Vad hade jag att förlora ? Det innebar kort och gått : blodprover, mr , täta sjuksyster besök, läkarträff 1 gång om året osv Nästa vecka ska jag träffa en neurolog och sjuksköterska, prat, tester, blodprover och sedan mer info vad studien innebär.
Är tacksam och glad för att jag kan hjälpa mig själv och framför allt framtiden. 
Känner att det här kommer att gå bra.Som försökskanin slipper man köa och får åka gräddfilen , inte illa för en som jag . 
Kram❤️ (null)