Yoga

Förra veckan var jag på ett yoga pass med Malin Schultz, jag har fått äran att lära känna henne genom att hon skriver också för biogen om träning, hon har bestigit Kilimanjaro, har nu en egen yoga studio i Sälen och har träningsresor. En fantastisk glädjesprittande människa. Dessutom är hon min MS-sis❤️.

Vi bär våran sjukdom med glädje och sorg men vi har förstått att vi är fiskarna som går mot strömmen. Vi Vågar att utmana oss själva, våga "misslyckas", vi tar en eller två smäller och reser oss upp. Hon är min förebild på att det svåra går att genomföra. 
Jag Kom till yoga studion med min nya matta som jag fick Av mina barn, en Prana matta svart , älskar den. La ut mattan och kände av stämningen med människorna, riktiga "yogisar" . Vi skulle träna i yinyang anda och det var jobbigt och svettigt . Vilka positioner med styrka och smidighet , otroligt roligt !!!
Tänkte att jag flyttar nog till Sälen och börjar om på nytt jag också. Vilket mod !!! Jag är så imponerad av henne. 
Efter passet var jag fylld med lugn och styrka. Kände att det var det här jag skulle göra varje vecka!! Jag hoppas att hon återkommer som instruktör i Stockholm igen annars får jag ta en weekend i Sälen och yoga en helg. Wow vad roligt. 

Kram🙏🏻
(null)