Autoimmuna sjukdomar

Jag har MS och yngsta dottern diabetes 1. Två autoimmuna sjukdomar och i denna värme eller hetta tar våra kroppar xtra stryk...

Dottern har i några dagar haft känslan att vara i en bubbla och väldigt trött, sockret har varit lite högre än vanligt och igårkväll ringe jag 1177 och dem sa att vi skulle åka in. Så vi åkte in till akuten och vid 21.30 och var hemma 24. Smidigt och inga direkta köer, dem var effektiva och tog blodprover, blodgaser och urinprov. Hon hade lite socker i urinet och dem trodde det var vätskebrist och denna hetta som påverkade henne. Skönt att det var bra och att vi fick åka hem. Jag sa det till lilla E : 
-varje gång jag/vi får åka hem från sjukhuset är en högvinst, det är så många gånger nu vi har fått varit kvar av olika anledningar. Lilla E vet vad jag pratar om sist blev vi kvar en månad. Då hennes resa började. 

Jag känner ju själv mig trött och tung i kroppen och på tisdag ska jag även tanka min medicin, vi får se hur det går den här gången med tanke på vad som hände sist. 
Håll tummarna 👍🏻👍🏻
(null)