Ms och värme

Är på semester med familjen och jag njuter av livet just nu men är också arg på min ms och Mina ben.

Efter en dag i solen och värme skulle vi gå på en promenad längst stranden och äta på en resturang längre bort då jag kände jag i mitt vänstra ben En tyngd och min kropp blev lite vinglig. Envis som jag är så ville jag ej erkänna att jag var trött men maken såg att det blev "tungt"och vi gav upp innan vi kom fram till den restaurangen vi ville till efter hade gått cirka 3-4 km. Fan vad irriterande ...
Sedan skulle vi tillbaka men då hade jag vilat och laddat med lite energi men det var tyngre än det brukar vara. En liten tystnad i familjen uppstod och ingen sa väl något direkt förutom att : oj jag är också trött i benen. Haha så typiskt dem. 
Annars har jag det bra och solen skiner och det finns mycket att njuta av , jag är så glad när barnen hittade en jättestor snäcka till mig. Tänk vad det lilla kan göra❣️
(null)