Semester

Nu har jag semester och ska ut på äventyr ! 

Lite hemma lite Spanien lite Dalarna. Planerna ändras lite fram och tillbaka och med större barn finns det inga "garantier". Ska försöka iallafall att njuta av det som blir fast det har blivit vissa irrationer...

Jag är inte nån som älskar att packa och dessutom kan inte jag bara packa till mig själv man måste tänka på allt annat mediciner, insulin, intyg osv så när jag sitter i planet eller i bilen tänker jag alltid att jag har glömt något. 
Nu har jag också skjutit fram min broms en vecka pga semestern och fick inte ta den tidigare så vi får se hur kroppen reagerar på det. Min kropp är ju van vid fjärde vecka och nu i två månader i rad blir det var femte vecka. Tycker inte om det men den som lever får se. Kan tänka mig att jag blir xtra trött "bara". 
Ni kommer väl också ha fullt upp i sommar och Jag vill därför önska er alla en härlig sommar !!! Njut av det ni tycker om och jag hoppas att solen skiner på er och att ni skapar en massa minnen att ta fram i höst när mörkret faller på en. 
Tack för stödet med armband och tack för att Ni tittar in hos mig, det glädjer mig otroligt mycket. Kommer att skriva så mycket jag kan ibland mer ibland mindre. ❤️
Kram  (null)