Tillbaka

Från semestern i Spanien. 
Vi har haft en härlig vecka tillsammans i Malaga och åker gärna tillbaka. Underbar lgh och vilken utsikt. 
Jag hade lyxen att få vara med familjen i sol och värme. Det blev många skratt för när vi åker tillsammans händer det alltid något som inte ska hända men som vi kan skratta åt sedan. 
Vad sägs om kvarGlömd tfn i hyrbilen på vägen hem och vi står i kö på väg in till passkontrollen,  attackerad av en apa på Gibraltar bergen haha ja vad mer kan man säga ? Men vi kom hem hela och allt är med oss och vi mår bra. 
Imorgon ska jag äntligen få tanka min kropp, så välbehövt och min kropp är slut trots att jag har haft semester. Sista dagarna har jag varit trött men har ändå inte kunnat sovit gott.,,
Kroppen är ju van vid träning, vila, fjärde veckas tankning och nu bjöd jag på ett annorlunda tempo som var högt i tak så att säga . 
(null)