Glad påsk !

Nu väntas det ljusare och varmare tider. Vi får tydligen vänta några dagar xtra på att det ska räknas som vår pga kalla nätter. Men den som väntar på något gott...

Jag Jobbar nu några dagar i påsk och så även äldsta dottern, Mr R åkte på influensan förra veckan med 40 graders feber och lunginflammation annars hade han också jobbat men är nu hemma och kurerar sig.
Fick panik för jag skulle tanka broms denna vecka och yngsta E har ju Diabetes 1 och skulle bli säkerligen utslagen så vi valde att isolera Mr R i ett rum och sköta "servicen" där. Stackarn .. avskydd som pesten men vad gör man när två är infektions känsliga ? Tyvärr vart jag förkyld ändå men det känns ok, står på benen och kan ju jobba men avstår dock träningen... tyvärr.
Fick en utmaning av min yngsts dottern E och det är att göra 100 squats om dagen i 30 dagar. Självklart antog jag den och den fortsätter jag dock med , det är jobbigt som .... men det är en utmaning och utmaningar är till för att tas. ;) 
Är inne nu på dag 12!!
Jag hoppas att ni förknippar påsken med glädje, god mat, påskägg och familj. Min mamma är inte så "glad " i påsk för när hon var tretton år miste hon sin mamma och sin lillebror som dog vid förlossning så för henne känns det tungt men gläds åt att vi är tillsammans . Kram mamma ❤️
Tänk att oftast finns det smärta med högtider ....
Jag vet fler, tänker på dig K ❤️

Nu vart det lite deppigt men det är livet och jag önskar er alla en Glad Påsk med innehåll av allt det goda som gör Ert liv till ett bättre liv . 
Påskkramar från mig 🐥 (null)

(null)