Mamma

Grattis till alla mammor idag ❣️
Ni är hjältar, trygghet och vackra precis som NI är. 
M
A
M
M
ALLA har vi en mamma sedan skiljer sig det hur våran relation till ens egen mamma är. Den kan vara skör, stark eller så har man ingen relation alls.
Jag tycker om ordet MAMMA , för mig betyder det så mycket och jag kommer ihåg den dagen jag själv blev mamma och jag fick höra ordet för första gången från mina barn. Blir alldeles varm i hjärtat ❤️. Min egen mamma är stark, finns alltid där och är otroligt omtänksam. Livet skulle bli tråkigt utan henne. Den dagen kommer och jag tar därför vara på våra stunder och samtal. 

Så idag hyllar jag ALLA mammor som finns med oss och även våra mammor som finns "ovan"oss . Att vara mamma innebär ett tufft heltidsarbete och vi slutar inte vara mamma för att dem blir vuxna . 
Vi kommer alltid att oroa oss ...
Ha en jättefin dag ❤️
Kram fina mamma , vi ses snart ❣️ (null)