Värme och ms

Hur går det för er därute ? 
Har ni jobbigt med värmen ? 
Imorse vaknade jag och det var 33 grader i solen, svettigt värre. Jag mår bättre i värme än i kyla så jag hanterar det bra faktiskt men vet också att vissa av mina ms-systrar och bröder har det tufft nu. 
Min dotter som bär diabetes 1 kämpar också i denna värme med högt och lågt socker och det blir jobbigt för henne och dessutom mitt "tjat " om doser och drick mycket går henne att gå i taket ibland men som idag ska hon orientera med klassen i denna värme och med adrenalin och värme är risken stor att bli låg.. 
Tur att hon går med sin bästa vän som kan hjälpa henne och är världens bästa vän och jag känner mig trygg med henne för hon vet vad hon ska göra om det händer något. Det är mycket i mitt huvud ibland .
Idag gick jag och tränade och bara försökte finna mitt inre igen och fokusera på mig själv. Det är alltid svårt i början men jag lägger inte så mycket tyngd i tänket utan låter det bara flyta på så gott det går. Jag håller på men en sak som jag kan berätta om lite senare , lite kul faktiskt . 

Kram till er alla därute , drick mycket vatten, ta pauser och skugga ❤️❤️
(null)

#1 - - Ida:

Inte tidigare läst eller mött ngn med MS som även har en dotter med diabetes.
Måste följa...
Jag har me MS och en dotter med typ 1. Ingen bra kombination då hjärnan aldrig får vila...

Svar: Hej Ida !
Åh jag har heller ej träffat någon med denna tuffa kombo. Det är tufft på många sätt. Vi kämpar och kram till dig och dottern ❤️
Fröken Ms