Aj oj aj

Nytt försök hos en ny sjukgymnast. Jag har gått igenom några och jag vet inte om det är nått fel på mig eller att sjukgymnasterna inte förstår vad jag menar. 
Har värk i nacken, högra sida och en punkt i skuldran så nu ska vi testa akupunktur fyra gånger för om det inte har effekt efter det så kommer det nog inte fungera. Idag var det nummer tre. 
Jättetrevlig sjukgymnast, väldigt lyhörd ovh intresserad av kroppen. 
Får ligga på en brits på magen med ett hål för ansiktet och sedan sätter hon fyra i nacken, två i varsin axel och en i skuldran. Sedan en emellan tummen och pekfingret för att stärka dem andra punkterna. Helt otroligt att det fungerar att göra så. Kroppen är verkligen unik.
Efter tio minuter snurrar hon på dem och hör och häpna jag höll på att somna på britsen dem sista tjugo minuterna. Det var så tyst i rummet och hon satt vid sitt skrivbord och skrev på sitt tangentbord och på nått sätt lyckades jag slappna av i den trygghet rummet och knappandet som lät i bakgrunden. 
Jag låg idag cirka 30-35 minuter, hon ökar sakta sakta eftersom jag fick huvudvärk första gången. 

Vi får se om det har effekt eller önskad effekt efter fredagen. Vi hoppas ❣️
(null)