Gala

(null)

I onsdags var jag på Diabetesgalan med dottern. 
En viktig gala för att gå förståelse och pengar till forskning för diabetes typ 1 och 2. 
Resultatet av galan blev straxt över 7 miljoner kronor och sedan har jag sett att det rullar in pengar från andra privata insamlingar. En samling som jag blev imponerad av var en tjej som på Facebook hade en samling : "visst har du en Tia? " hon samlade in 800 000kr !!!! 
Wow vilken summa och hon fick även ett väldigt fint pris på galan. Otroligt bra jobbat av oss alla som har skänkt en slant . Tack till mina vänner att ni stod ut med alla mina delningar av alla insamlingar för diabetes 1  på FB. Puss på er.

Idag hade vi gårdsstädning och det var skönt att få vara ute och röra på sig och prata lite med grannarn. 
Sedan nu i veckan fick vi vårat köksbord som vi har beställt från Göteborg . Vi var tvugna att få hjälp av grannarna för att lyfta den 100 kg tunga skiva i betong !! Snyggt blev det :) 

Ha det fint !