November


Välkommen November !
En ny dag och nya utmaningar. Vilka vet jag inte ännu men det kommer ....

Mitt liv består av utmaningar, verkar som att vissa människor får fler än andra. Både på gott och ont.
Halloween är det något ni tycker om eller bara blundar för ? 
Apropå blunda så var vi på bio igårkväll och såg "HALLOWEEN ". En film som jag blundade i och hoppade till i stolarna några gånger. Varför då betala för bio och veta att man kommer att tycka att det är läskigt och obehagligt ? Det är en läskig känsla att bli så rädd att man nästan får panik och önskar att det var bara över eller frustrationen över att man inte dödar mördaren "ordentligt " skjut hellre tre gånger än en. Då har man större chans att man överlever själv ....
Eller hur ? 

När vi kom hem på kvällen så möttes vi av att några hus i område hade blivit "äggade" och vi var ett av den husen. Grrrrrrrr så onödigt.
 Jag och min man hade span på ett gäng som strök omkring senare på kvällen och min önskan var att dem skulle slänga igen och att vi fick tag i dem så att dem kunde tvätta rent våra fönstren men sådan tur hade vi inte .....
Så imorse fick jag tvätta rent dessa fönster, kul start på dagen . 
Kram denna sena kväll 🎃 (null)
Pumpan har en diabetes sensor 🎃