Känslan

(null)

Att sitta och vänta på sjukhuset när ens barn opereras är en absurd känsla, jag skulle så gärna ta hans plats just nu. 
Samma känsla när yngsta dottern fick diabetes 1. 
-Ta mig !!! Inga barn ska vara sjuka eller få sjukdomar. Det är inte rättvist. 

Sitter och tankar tysabri medans han ligger på en brits på op fyra våningar under mig. En overklig känsla. Vi följde med till avd som finns Innan narkosen och när när dem sa att det var dax knöt det sig i magen men också en känsla att det var snart över....
-puss på kinden , vi ses snart ❣️
Vi hoppas att allt går bra, det finns ju inga andra alternativ eller hur ? 
Min bästa vän på andra sidan kämpar med sin cancer och är själv döende hon skrev till mig i morse och gav kärlek till oss , hon undrade vad som hände i universum ? 
Att vissa blir drabbade och några mer än andra. Vi är väl en av dem? Jag väntar bara på nästa smäll....