Ms och lugnet

Försöker hitta ett lugn denna vecka och det har gått sådär med det. 

Även om saker och ting är roliga så tar det på krafterna som det samtidigt ger energi. Då gäller det att förvalta energin till något bra. 
Tror också att det har mycket med att jag ska tanka nästa vecka och det behövs fylla på lite av min "cocktail ". 
En annan tråkig sak är att våran äldsta son ska opereras på samma dag som jag får tysabri på samma sjukhus. Vad är oddsen ? 
Så jag kommer att vara där hela dagen och hoppas att allting går bra. Som för alla föräldrar är det jobbigast när ens barn blir sjuka oavsett ålder. 
Jag kan bara tänka positivt och jag hoppas att kirurgen och teamet som utför operationen tänker inte bara att det är en patient i mängden utan att det är mitt barn som ligger där på operationsbordet....
 
Idag är det en otroligt vacker höstdag och jag är ute hos mina föräldrar och ska hjälpa lite i trädgården med det jag kan. Fast vi gjorde ett break för att min pappa skulle träna hos sjukgymnasten. Sedan ska vi tillbaka och jag har gjort kaffe i termos så vi fikar ute idag. 
Ha en härlig helg ! 
Kram  (null)