Sjukgymnast

I tisdags var jag hos sjukgymnasten, äntligen någon som "orkade" forska i varför jag hade ont i min axel, skuldra och nacke. 

Efter en grundlig undersökning på 45 minuter så misstänkte hon att jag hade en eller flera nerver klämda. Sedan har jag problem med nacken pga diskbråcket på två ställen. C5-c6 och c-7. 
Så nu ska jag få akupunktur två dagar i veckan. 
Om jag svarar bra efter tre fyra behandlingar kan man fortsätta annars har det oftast ingen effekt. Känns bra, har ju fått behandling förut med akupunktur samband med smärta. Jag är positiv till det mesta när det gäller att bli bra och må bättre. 
Det är så roligt att vi har fått beställningar på armband denna vecka, vi har gjort 8 st och jag hoppas att det blir fler. 
Värmer mitt hjärta att ni stödjer vårat projekt och budskap . 
Tack till er ❤️
(null)