Stress och ms

Sitter nu med droppet som sakta flödar i min arm. 

Vilken morgon. Släppte av dottern vid skolan och trodde att jag hade koll på läget eller lättare sagt : jag hade koll på läget men trafiken ville något annat. Kö kö och kö. 
Sedan in i parkeringshuset för att leta parkeringsplats och möttes av byggarbetare som parkerade sina bilar och tog upp ett trettiotal parkeringar. 
Mötte en av dem som hade parkerat med sin stora bil och frågade om dem tyckte det var rättvist att ta upp så många platser ? 
-Har rast. 
-Jag har en tid att passa hos läkarn och han hade KAFFERAST!!!! Vad är viktigast ? 
-varken du eller jag vill ha p -bot och jag var här först . Det svar fick jag. 
-jag hoppas att du nästa gång går till läkarn att du inte hittar parkering och får betala för ett uteblivet läkarbesök. Svarade jag. 
Jä...la idiot. 
Rusade upp på avdelningen och sköterskan hade luren i handen för att ringa mig. Jag hade tårarna i ögonen, varför vet jag inte men all ilska och stress sköljde över mig. Fick lite te och droppet sattes på första försöket . Jag var så varm i kroppen att inget kunde hindra försöket som blev ett resultat.

Kram på er ❣️
(null)