Den kom

Vintern kom och det gjorde den med buller och bång, sedan kryddade vintern på med en riktig kyla. 
Vaknade imorse till -14 grader....

Ville bara krypa tillbaka till sängen men arbetet väntade. Det är dock roligt att gå till jobbet, jag får tänka på något annat än sjukdomar. 
En fristad så att säga. Det betyder mycket för mig att ha ett arbete att gå till. Min önskan är att kunna öka min tid och att gå vidare med mitt yrkesliv MEN vem vill satsa på mig ? Ms och 50 plus, inte höga odds på det va ? 

 Jag satsar på mig själv !! Det blir inte mycket pengar på det men jag investerar min tid i träning, yoga och kuratorsamtal. Det inre behöver också läkas och utredas.
 Är i en fas nu när mycket händer, jag förstår inte alla och allt, många viljor och människor som gör att jag bleknar och undrar vad som händer ? Pratar jag till människor som redan har bestämt sig för att inte lyssna. Mina föräldrar behöver mer hjälp och där känner jag mig besviken på mina syskon, deras stolthet är mer värd än att "göra om och göra rätt"

Hmmm mycket att bita i 
(null)