Ms

Sedan jag fick min dos tysabri har jag fått ryckningar i mitt vänstra öga, blinkar jag hårt och öppnar sedan så rycker det några gånger och sedan är det borta . 
Märkligt.!! 
Jag har inte ont eller ser suddigt utan det bara rycker. Det är Så irriterande men det går väl förhoppningsvis bort snart, 

Idag jobbade jag och det var skönt att komma hemifrån och få göra något annat. Tänka på något annat än läkarbesök, papper, vita kuvert och telefonsamtal. 
Nu har jag verkligen kommit igång med min träning och mitt mål i vår är att gå Vårruset i Stockholm. Jag har ju tappat förmågan att springa men jag tar utmaningen att gå 5 km istället. Har ändrat min träning lite för att mina ben ska bli uthålliga . Jag cyklade två gånger förra veckan totalt blev det 3,9 mil och styrkade två gånger. 

Så roligt !!
Kram till er och tack för att ni tittar in.  (null)