Samlat mina tankar

Hej ! Här är jag igen. Har samlat mina tankar, funderingar och torkat mina tårar sedan vi sist hördes. Det var inget bra slut på den veckan. 

Jag har tränat och fortsatt med det dagliga, kände lite först att det var väl meningslöst att kämpa i motvind om ändå ingen trodde att det skulle "hålla" för framtiden . 
Jag kan ju absolut Sätta mig på rumpan och vänta in FrökenMs men det skulle ju vara otroligt tråkigt så jag har bestämt mig för att kämpa emot henne och ge henne en fajt iallafall. 
Är fortfarande lite orolig och är lite låg men det har inte bara med mig att göra utan det är försäkringskassan, kommuner, ansökningar hit och dit. Jag får slåss för så mycket och för många att jag blir tokig. Kavla upp ärmen och in i kaklet även där , hur mycket ska en människa stå ut med ? 

Kram denna tisdag ❤️
(null)

#1 - - Sussie:

Ja, exakt så är det... måste vara frisk för att orka vara sjuk. Det är en ms sjuks vardag att kämpa vad man än ska göra.

Svar: Man blir frustrerad och det räcker inte med en gång utan gärna två gånger ska blanketterna in för att dem inte är nöjda ... grrrrr
Kram till dig ❤️
Fröken Ms