En ny vecka

Julen är bortstädad, lite fräscha blommor och fortfarande massa ljus som tänds på kvällen. 
Träningen är igång igen och en liten förkylning på köpet men den ska nog gå över....

Veckan bjuder på tankning av min "cocktail",lite jobb och det roligaste är att våra armband går så bra nu och jag får iallafall 3 beställningar i veckan vilket jag är otroligt glad och stolt över !!!!
Tänk vi har skänkt 25000kr och vårat mål är att dubbla det . Är ni med oss ? 
Idag ska jag göra armband, sätter på en podd och tänder ljus (även fast det är ljust) så ger det ett lugn. Lite gott att dricka är aldrig fel. 
Tänk om man hade en pysselhörma, idag har jag köksbordet och ibland tycker nog maken att det blir lite för stökigt och han trivs inte med att trampa i pärlor som jag har tappat på golvet. Haha själv känner jag dem inte. 
Ha en fin vecka så ses vi. 
Kram och Tack för att du tittar in.  (null)