Måndag

Herregud vad helgen gick fort ! 
 
Måndag i dag och det innebar jobb, sedan hem och pärla. Oj vad många som har beställt våra armband och det är så roligt. Varje beställning är unik och det är kunder som beställer till sig själva, present eller överraskning. Så stolt att ni vill bära vårat budskap och stödja vårat projekt . Bästa bästa bästa ni. 

Imorgon ska jag till sjukgymnasten, en ny stjärna. Min syster som också har ms går till henne och är så nöjd. Så jag bestämde mig för att byta. Hon var van vid "ms kroppar" så då kände jag att hon kanske kan hjälpa mig med mina problem med min kropp. Jag är ändå nöjd med min kropp, det tog ett tag att göra det efter min ms diagnos, jag var otroligt besviken på kroppen och var rädd varje dag att kroppen skulle göra mig besviken ......
Nu är vi mer vänner men inte totalt :)
Sedan blir det träning om jag mår bra efteråt. 
Stor kram till er alla❤️ (null)