Nyheter

Åh vad glad jag blir när jag läser om nyheter om ms.
 
Jag länkar Sidan här om ni vill läsa om detta, små steg åt rätt riktning och det ger en lite hopp om att i framtiden kan det finnas bot

Idag följde jag med min pappa till läkaren, jag är inte alls nöjd med läkaren men min pappa envisas om att inte byta. Dock efter idag så kanske han har ändrat sig ...
Jag har mycket omkring mig och jag förstår att andra har det också även läkare men jag förstår inte och känner mig inte trygg när läkaren inte lyssnar och glömmer tex att pappa skulle ha lämnat ett blodprov idag och vi blir ifrågasatta hur vi kunde glömma det..
Hmmm det känns inte alls ok. 
Känner att det är bra att jag alltid följer med mina föräldrar på läkarbesök, tandis och sjukgymnast osv vissa läkare "klappar " gärna äldre på huvudet. 
Sedan mötte jag min sjuksköterska från Huddinge sjukhus, hon var med på min resa från start när jag fick ms. Världens bästa sjuksköterska , stort hjärta och kunskap. Tyvärr jobbar hon inte kvar utan hon har bytt väg. 
Nu är det helg och jag har inga större planer men ska träna, kanske ta en fika. Det blir vad det blir. 
Stor kram och va rädd om er. 
(null)





#1 - - Marie Mattsson:

Vill gärna ha infon

Svar: Hej !
Tryck på länken så ska den komma ❤️
Fröken Ms