Kram och tack

(null)

Till er alla kvinnor där ute. 
Unga kvinnor och äldre kvinnor: Tack för att vi håller ihop. 
För det gör vi väl? 
Tillsammans är vi starka och vi alla har olika förebilder. 
Min mamma är en av mina förebilder, en stark kvinna som aldrig fick en egen barndom och som nu finns alltid där för oss alla andra. 
Det finns så många starka kvinnor där ute och tyvärr syns inte alla bakom männens skugga men jag ser fram emot ett likvärdigt samhälle för det måste vi tro att vi ska få. 
Idag Den 8 mars hörs vi lite mer och ger varandra en xtra kram. 
Jag åkte över till mina föräldrar och överraskade mamma med blommor och gofika, min pappa fick ju självklart fika han också. 
Min mamma blev så glatt överraskad, det är sånna stunder som jag glädjs åt att vi har varandra. 
Mina döttrar fick också en blomma denna dag. 
Sedan blev jag själv överraskad med en blomma från yngsta dottern, så gulligt och omtänksamt. Värmer i mamma hjärtat. Ojoj vilken dag med mycket värme och blommor. 

Stor kram och tack för att ni tittar in❤️